GÓRALKA NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI

Wchodzimy do biurowca SAWIG przy ulicy Bonarka 8 w Krakowie. Jest słoneczny dzień. Wjeżdżamy na drugie piętro. Przekraczamy próg biura i od razu czujemy niesamowicie pozytywną energię. Aż chce się porozmawiać, napić wspólnie kawy, pośmiać się i pracować. Agenci Biura Nieruchomości RE/MAX DUO witają nas ciepłym uśmiechem. Widać, że świetnie odnajdują się w tym, co robią. Na czele tak zgranego zespołu stoi Marta Zagórska – właścicielka Biur Nieruchomości RE/MAX DUO. I to właśnie z nią porozmawiamy o nieruchomościach, historii powstania Biur, ale również o pielęgnowaniu tradycji i góralskiej kultury oraz jej pasjach. Zapraszamy do rozmowy.

4FS: Pani Marto, jak odnajduje się Pani w branży nieruchomości?

Marta Zagórska: Myślę, że odnajduję się świetnie. Gdy patrzę z perspektywy lat na swoją pracę i na to, co już zrobiłam, czuję ogromną radość. W swoim otoczeniu zbudowałam zespół agentów, którzy pod międzynarodową marką Biur Nieruchomości RE/MAX osiągają osobiste sukcesy. Zajmują wysokie miejsca w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i są zadowoleni z tego, co osiągnęli. Jestem z nich bardzo dumna.

4FS: A od ilu lat Pani działa w tej branży?

MZ: Działam od 13 lat. Pierwsze Biuro otworzyłam w Zakopanem w 2009 roku. W 2012 r. nastąpiło otwarcie Biura w Nowym Targu. Dwa lata temu otworzyłam Biuro w Krakowie.

4FS: Zatem zdobyła Pani spore doświadczenie w tej branży.

MZ: Doświadczeniem zdobyłam, chociaż w 2009 roku, otwierając Biuro w Zakopanem, kompletnie się na tym nie znałam. Co ciekawe, ukończyłam... studia na kierunku Hodowla i Biologia Zwierząt, a więc temat kompletnie niezwiązany z nieruchomościami (śmiech). Działałam i dalej działam w stowarzyszeniu Związek Podhalan, który liczy ponad 100 lat. Pracowałam też w Starostwie Powiatowym w Wydziale Zamówień Publicznych. Kandydowałam do Rady Gminy Szaflary, z której pochodzę. W wieku 27 lat byłam przewodniczącą tejże Rady.

4FS: Jak to się więc stało, że otworzyła Pani własne Biuro Nieruchomości?

MZ: Wszystko za sprawą mojej siostry, która mieszka w Kanadzie. Wyjechałam do niej i tam poznałam firmę RE/MAX. Wspólnie z siostrą rozmawiałyśmy o otwarciu franczyzy tej firmy w Polsce. Po powrocie do kraju ukończyłam jeszcze studia podyplomowe Pośrednictwo w Obrocie Nieruchomościami na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Doszkalałam się, a jednocześnie już prowadziłam pierwsze Biuro.

1IMG 0619

4FS: Odważna i przedsiębiorcza z Pani kobieta. Najpierw Zakopane, później trzy kolejne Biura. Czy rynek potrzebował kolejnych oddziałów?

MZ: Myślę, że tak, ponieważ każda osoba, która zaczynała u nas pracę, polecała tę markę swoim znajomym. To działa podobnie w każdej branży. Gdy na osiedlu pojawi się nowa kosmetyczka, nagle rodzi się potrzeba korzystania z jej usług, bo pierwsza pani poleci gabinet drugiej, druga trzeciej itd.

4FS: Co wyróżnią sieć Biur RE/MAX na rynku?

MZ: Przede wszystkim innowacyjny model pracy oraz dopracowany system organizacyjny i informatyczny. Agenci z całego świata współpracują ze sobą dla Klienta. Jeśli Klient z Zakopanego chce zbyć dom, to dzięki naszej pracy, może go sprzedać Klientowi z Chicago, jeśli tamten jest zainteresowany. Wszystkim naszym klientom świadczymy usługi zgodne ze standardami międzynarodowymi firmy RE/MAX. Mamy ogromny potencjał i stale podnosimy jakość świadczonych usług. Myślę, że wartością marki RE/MAX jest również 49-letnie doświadczenie. Działamy w 110 krajach świata i mamy ponad 8 tysięcy biur, z czego 3 Biura moje (śmiech).

4FS: Kto otworzył pierwsze Biuro 49 lat temu?

MZ: Był to Dave Liniger, który w Denver również pracował jako agent nieruchomości. Pan Liniger był bardzo operatywną osobą, ale system, w którym pracował, dzielenie zysku z wypracowanej przez niego prowizji pomiędzy wszystkich agentów w firmie bardzo go deprymowało. Wypracował model współpracy w którym zysk agenta z wypracowanej przez niego prowizji rozlicza się z osobą, która na tę prowizje sama zapracowała. U nas obecnie każdy agent to „indywidualne biuro”, które działa pod marką RE/MAX DUO. Wypracowana przez agenta prowizja jest rozliczana z nim indywidualnie.

4FS: Co jest Pani misją w życiu?

MZ: Kiedy otwierałam Biuro w 2009 roku założyłam sobie, że przejmiemy 100 procent rynku lokalnego. Znajomi łapali się za głowę. Mówiłam wtedy, że chociaż 95 (śmiech). Moją misją jest nauczenie zespołu, że w pracy istotne są takie wartości jak lojalność, uczciwość, pracowitość, wiarygodność. Uczę współpracowników, że potrzeby Klienta stale się zmieniają i trzeba się do nich dostosowywać, oferując obsługę na wysokim poziomie.

1IMG 0216

4FS: A jak zmieniły się potrzeby Klientów w stosunku do 2009 roku, kiedy otwierała Pani pierwsze Biuro?

MZ: Zdecydowanie wzrosła świadomość ludzi. Klient oczekuje dyspozycyjności, opieki, wysokich standardów obsługi. I my te standardy zapewniamy. Jesteśmy z Klientami w stałym kontakcie. Jesteśmy dyspozycyjni. Kiedyś ludzie chcieli sprzedawać na „własną rękę”. Chcieli próbować. A ja twierdzę, że spróbować to można czekoladkę w sklepie. Nieruchomość to niekiedy majątek całego życia. Trzeba zaopiekować się nim należycie. Wciąż wiele osób stara się uporać z tym zadaniem samemu, ale już na etapie zderzenia z procedurami, przepisami, weryfikacją stanu prawnego nieruchomości, Klienci proszą nas o pomoc.

4FS: Czyli dużo osób trafia do Państwa po tym, jak sami chcieli sprzedać nieruchomość?

MZ: Niestety tak. Mają problemy, poddają się i zgłaszają się do nas. Nie oszukujmy się, każdy specjalizuje się w czymś innym. My jesteśmy ekspertami w tej branży. Potrafimy nieruchomość przygotować do sprzedaży, zająć się obsługą marketingową, znamy przepisy. W sytuacji kiedy Klienci próbują sami, narażają cały dorobek życia. Bardzo częstym błędem jest niewłaściwe oszacowanie wartości nieruchomości, a później negocjacja z kupującym. Sprzedający działają pod wpływem emocji, czasem nawet podświadomych. My, jako agenci, jesteśmy zdystansowani emocjonalnie do nieruchomości, jak również do całego procesu sprzedaży.

4FS: Jakie nieruchomości mają Państwo w swojej ofercie? Czy są to wyłącznie domy i mieszkania, czy może jeszcze działki, lokale usługowe, apartamenty premium, obiekty gastronomiczne.

MZ: Zajmujemy się obsługą Klienta sprzedającego, czyli właściciela, który chce zbyć nieruchomość, wynająć lub wydzierżawić, jak również Klienta kupującego, który jest zainteresowany kupnem, najmem lub dzierżawą. W tym zakresie oferujemy całą gamę nieruchomości. Są to zarówno domy, mieszkania, działki rolne, budowlane, grunty komercyjne, lokale usługowe Nieruchomościami zajmujemy się od A do Z. Weryfikujemy stan prawny nieruchomości, przygotowujemy całą dokumentację, odpowiedni marketing a nawet sprawdzamy stopę zwrotu z inwestycji.

4FS: Dobry agent to przeszkolony agent. Proszę opowiedzieć, jakie szkolenia przechodzą współpracownicy?

MZ: Każda osoba, która rozpoczyna ze mną współpracę udaje się na 3-tygodniowe szkolenie RE/MAX Accelerate, które odbywa się w Akademii RE/MAX Polska. Później przechodzą moje sześcio-modułowe wewnętrzne szkolenie, które realizuję od 13 lat. Są to zajęcia praktyczne, wykonywane indywidualnie lub w grupach. Uczę między innymi, jak zorganizować dzień, jak pilnować budżetu, jak prowadzić rozmowy z Klientami. Prawie jak dobra mama (śmiech). Jest jeszcze program COMPASS prowadzony przez naszego trenera Dawida Pajerskiego agenta praktyka, który osiąga wysokie wyniki sprzedażowe w RE/MAX Polska.

1IMG 0349po lewej: Dawid Pajerski, po prawej: Jolanta Pyrtek-Horbińska

To również są zajęcia praktyczne, które trwają 9 tygodni. Liczne szkolenia systemowe, które zapewnia RE/MAX Internationale: RE/MAX+, CX-Customer Experience, Go4More, Business By Design, uczestnictwo w konferencjach RE/MAX Polska, RE/MAX Europe i RE/MAX Internationale. Myślę, że wielką wartością dodaną w naszych biurach jest współpraca z osobami, które posiadają wieloletnie doświadczenie w branży. Jolanta Pyrtek-Horbińska, to agent z którym współpracuje od ponad 8 lat, od 6 lat Jolanta zajmuje czołowe pozycje w rankingach ogólnopolskich.

1IMG 0303

Jakub Zagórski

Jakub Zagórski osoba posiadająca ogromną widzę, którą -co istotne- umie bardzo treściwie i rzetelnie przekazać. Trudno mi wymienić wszystkie osoby, bardzo bym chciała. Wszystkim jestem wdzięczna za ich pracę, trud i zaangażowanie. Agenci, ku wielkiemu zaskoczeniu nowych w branży bardzo chętnie dzielą się wiedzą i wspierają nowych w zespole. Nowy agent, to kolejni klienci i możliwość pozyskania i zamykania kolejnych transakcji. Dużym wsparciem dla agentów jak również dla mnie jest Michaela Topór - Orawiec Manager ds. Administracji, która wszystkie te biura i firmę buduje ze mną od samego początku.

1IMG 0383Michaela Topór-Orawiec

4FS: Co obecnie najlepiej sprzedaje się na rynku nieruchomości?

MZ: Odpowiadając na to pytanie, trzeba wrócić do ubiegłego roku, kiedy przyszła do nas pandemia. Zostaliśmy wtedy wszyscy zamknięci w domach i nagle okazało się, że potrzebujemy zieleni, wolnej przestrzeni. I zaczął się boom na działki, domki letniskowe, domy jednorodzinne. I takie trendy utrzymują się również teraz.

ML: Czy pandemia spowodowała jeszcze jakieś zmiany?

MZ: Przełożyła się na ilość zamkniętych transakcji. W tamtym roku było ich 385, natomiast do teraz (rozmowa odbyła się 23 listopada – dop. red.) mamy ich już 623.

4FS: Wchodząc do Biura, czuje się pozytywną energię od ludzi – współpracowników.

MZ: To bardzo miłe słowa, dziękujemy (uśmiech). Aż nasunął mi się cytat śp. ks. prof. Józefa Tischnera, którego miałam okazję poznać: Jak człowiek nie zrozumie, że czasy, w których żyje i miejsce, na którym stoi, są darem, aby dał świadectwo – zmarnuje życie. A dawać świadectwo to odkryć, że to wszystko jest darem. A najbardziej i najgłębiej darem są ludzie, Ci, którzy są z nami.

Cytuję ks. profesora, ponieważ był wieloletnim kapelanem Związku Podhalan, w którym działam. Mówicie o pozytywnej energii... Cóż, my górale tak mamy (śmiech). Jesteśmy pozytywnie nastawieni i dbamy o tradycje. Ja również, podczas ważnych rodzinnych uroczystości zakładam strój regionalny. Kiedyś prowadziłam dziecięcy zespół regionalny, przekazywałam młodym dzieciakom wiedzę o tradycji i kulturze naszego regionu.

4FS: Wróćmy do nieruchomości. W swojej ofercie posiadają Państwo również taką formę sprzedaży jak Dom Otwarty. Czym on jest?

MZ: W momencie, kiedy Klient decyduje się na współpracę z naszym agentem, to oprócz całego procesu sprzedażowego, agent przygotowuje plan marketingowy, a jednym z elementów planu jest Dom Otwarty. To moim zdaniem bardzo niekonwencjonalne i skuteczne narzędzie sprzedażowe, które przywędrowała do nas z Ameryki. Jest to po prostu prezentacja nieruchomości ustalona o określonym terminie i czasie. Każdy w tym terminie może wejść na nieruchomość i obejrzeć. Agent ustala z właścicielem (i zainteresowanym) dogodny termin organizacji wydarzenia (wizyty) dla wszystkich zainteresowanych nabyciem oraz współpracujących agentów. To narzędzie jest skuteczne, pozwala zainteresowanym bez zobowiązań obejrzeć nieruchomość i czasem zadziała psychologia tłumu. Klienci widząc kilku oglądających szybciej podejmują decyzje o zakupie domu, bo może ich ktoś wyprzedzić.

1IMG 0419

4FS: Podejmuje się Pani wielu zadań: prowadzenie Biur Nieruchomości, działalność społeczna w Związku Podhalan. Skąd Pani czerpie siłę? Co Panią zbudowało?

MZ: Też chciałabym to wiedzieć (śmiech). Chyba to, że jestem góralką. A mówiąc na poważnie, to pochodzę z rodziny wielodzietnej. Nasz tata zmarł wcześnie, mając 55 lat. Wszystkie dzieci musiały sobie radzić, tak jak potrafiły. Mama, która została z tym wszystkim sama, również się nie poddała i, moim zdaniem, osiągnęła „życiowy Mount Everest”. Po śmierci taty pokazała nam wszystkim, że można wygrać z przeciwnościami losu. Mimo różnych problemów, jakie nas spotkały, każdy wyrósł na porządnego człowieka, każdy skończył studia i prowadzi własną działalność gospodarczą. Górale nigdy się nie poddają (śmiech).

4FS: Czy są jakieś różnice w relacji z Klientami w różnych częściach Polski?

MZ: Nasi wszyscy Klienci są fantastyczni (uśmiech). Oczywiście tak samo jak ludzie różnych narodowości, również mieszkańcy odległych od siebie miast mają inne potrzeby i na co innego zwracają uwagę. Muszę zaznaczyć, że jeśli mówimy o zbyciu nieruchomości przez Klientów, to nasze Biuro RE/MAX DUO działa na swoim, lokalnym rynku. Natomiast Klienci zainteresowani sprzedażą nieruchomości trafiają do nas z różnych części Polski i świata.

4FS: Nieustannie poszukuje Pani agentów do swoich Biur. Kto może zostać agentem? Jakie trzeba spełniać warunki?

MZ: Szukamy osób, które lubią kontakt z ludźmi. Które chcą się rozwijać i szukają pomysłu na własny biznes. Ludzi, którzy są samodzielni, operatywni, przedsiębiorczy, nastawieni na działanie. Osoby, które pragną działać pod znaną i rozpoznawalną na świecie marką. My udostępniamy im narzędzia, systemy, szkolimy. Warto dodać, że osoby, które chcą zostać agentami powinny być odporne na negatywne, czasem obraźliwe odpowiedzi Klientów. W tej pracy trzeba być konsekwentnym w działaniu oraz pozytywnie nastawionym do świata.

4FS: Czy łatwiej jest przyjąć do Pani Biura agenta, który ma już doświadczenie w nieruchomościach, czy takiego, który dopiero zaczyna działać w tej branży?

MZ: To zależy przede wszystkim, jaka jest to osoba. Jeśli dopiero zaczyna i jest otwarta na naszą pomoc, to jest nam łatwiej wszystkiego ją nauczyć. Osoba z doświadczeniem ma już swoje „naleciałości”, ale z drugiej strony ma też już zdobytą wiedzę, wie jak rozmawiać z Klientami. Wszystko zależy zatem od charakteru osoby i jej otwartości na współpracę.

4FS: Co jest obecnie, przy wciąż rosnących cenach, najlepszą lokatą kapitału? I dlaczego są to nieruchomości?

MZ: Dlaczego są to nieruchomości? Odpowiedź wydaje się oczywista. Ponieważ oprócz nieruchomości ludzie inwestują pieniądze w cenne kruszce: złoto, biżuterię. A ja mam pytanie: gdzie schowamy, ukryjemy te cenne minerały? Na działce lub w domu, który trzeba również posiadać (śmiech). A całkiem na poważnie jak wiemy od zarania dziejów najpewniejszą lokatą kapitału są nieruchomości. W dobie galopującej inflacji w październiku na poziomie 6,8%, listopadzie ok 7,5% lokowanie oszczędności w grunty, wydaje się być jedynym słusznym kierunkiem. Rynek nieruchomości w znacznie mniejszym stopniu reaguje na zachowania w gospodarce i ekonomii, jak np. akcje. Inwestycja w nieruchomości nadal jest opłacalna, nawet obecnie, po okresie pandemii, gdzie wszyscy przewidywali znaczne spadki cen, co nie nastąpiło a wręcz przeciwnie, ceny wzrosły. Okres pandemii w 2020 i 2021 roku pokazał i potwierdził nas ponownie w przekonaniu, że nieruchomości są odporne na inflację a dodatkowo zainteresowanie posiadaniem własnego M, czy działki wzrosła. W naszych biurach w tym okresie zdecydowanie odczuliśmy znaczny wzrost liczby transakcji i zainteresowania rynkiem nieruchomości.

4FS: Opowiedziała Pani o tym, czego udało się już dokonać. A co znajduje się w planach? Jak widzi Pani dalszy rozwój?

MZ: Aby przejmować kolejne obszary rynku, muszę wspólnie z zespołem podnosić już wysokie standardy obsługi. Chcemy jeszcze bardziej dbać o Klientów, o ich potrzeby i zaoszczędzić ich drogocenny czas. Właściciel nieruchomości powinien czuć się komfortowo w całym procesie sprzedaży. Planem, który każdego dnia realizuję, jest zbudowanie zespołu osób świadomych swojej pracy i zmierzających w jednym kierunku. Jeśli wszyscy mamy ten sam cel, łatwiej będzie nam go osiągnąć.

1IMG 0535

4FS: Co jest Pani pasją?

MZ: Niewątpliwie jest nią tradycja i kultura regionu podhalańskiego, z którego pochodzę. Nie wyobrażam sobie życia bez tego. Kiedy jestem zaangażowana w organizacje naszych lokalnych uroczystości, spotkań, wielokrotnie je prowadzę, przekazuję wiedzę innym, często młodszym pokoleniom, to czuję, że się w tym spełniam. Mam poczucie dobrze wykonanej pracy, dbałości o kulturalny, materialny i społeczny rozwój naszej małej ojczyzny. Obowiązkiem nas górali jest ochrona duchowego i materialnego dziedzictwa naszego regionu. Za moją pracę społeczną i zaangażowanie otrzymałam Srebrny Krzyż Zasługi Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej co jest dla mnie nobilitacją.

1Marta ZagoÌrska ZwiaÌzek Podhalan

Obchodzy stulecia powstania Związku Podhalan w 2019 roku na L Zjeździe Związku Podhalan, fot. Archiwum prywatne - Marta Zagórska

1na ostatnią stronę

fot. Archiwum prywatne - Marta Zagórska

4FS: Bardzo dziękujemy za rozmowę.

MZ: Również dziękuję.

Marta Zagórska

Właściciel

Zespół Biur Nieruchomości RE/MAX DUO

+48 18 27 555 41 +48 20 73 773/ +48 782 974 695

marta.zagorska@remax-polska.pl

www.remax-polska.pl/duo

ul. Ogrodowa 74, 34-400 Nowy Targ

Biuro Nieruchomości Marta Zagórska RE MAX Duo

OPINIE O MARCIE ZAGÓRSKIEJ

1Tomasz Witek autor Michał Sobański fot. Michał Sobański

Tomasz Witek

Trener Strategicznego działania i Zarządzania EGO

Pani Marta Zagórska jest osobą niezwykle charyzmatyczną oraz skuteczną w życiu. Przeszła bardzo długą drogę do sukcesu jakim jest prowadzenie najefektywniejszego biura franczyzowego w Polsce. Zespół ludzi który zbudowała jest absolutnie zwycięskim zespołem. Panią Martę cechuje nastawienie na wynik oraz efekty. Góralski charakter Pani Marty ma pozytywne przełożenie na biznes który buduje i prowadzi z powodzeniem od lat.

Miałem przyjemność pracować z zespołem Pani Marty na szkoleniach oraz mentoringach. Życzę Pani Marcie kolejnych wielkich celów i sukcesów w życiu zawodowym oraz prywatnym.

1Patrycja Furczoń autor Wojtek Stopka fot. Wojtek Stopka

Patrycja Furczoń

Centrum zdrowia i urody American Dreams Health&Beauty

Ul. Skałka 1

34-424 Zaskale

www.american-dreams.pl

Martę Zagórską poznałam 5 lat temu, kiedy otwarłam American Dreams i została naszą klientką. Nie była zwykłym użytkownikiem naszych usług, połączyła nas również wzajemna sympatia. Uczestniczyła w licznych wydarzeniach organizowanych przez moje centrum, dzięki temu poznałyśmy się lepiej. W 2019 roku zaproponowałam jej udział w plebiscycie Niezwykłe Kobiety - w charakterze jurora. Uznałam, że nadaje się do tego idealnie – kobieta pochodząca z naszego regionu, z powodzeniem prowadząca własny biznes - zespół Biur Nieruchomości RE/MAX DUO o międzynarodowej renomie, ponadto angażowana społecznie, jako wiceprezes Związku Podhalan w Polsce. Stanowi pozytywny przykład kobiety przedsiębiorczej, postać od której bije wręcz siła i zdecydowanie, która może inspirować innych. Marta jest osobą pracowitą, szczerą i rzetelną. Myślę, że właśnie tym cechom zawdzięcza swój sukces.

1Zdjęcie Skupień Andrzej autor zdjęcia Maciej Kuchta fot. Maciej Kuchta

Andrzej Skupień

Prezes Związku Podhalan w Polsce w latach 2014 - 2020

Wicestarosta Powiatu Tatrzańskiego w latach 1999-2015

Martę Zagórską poznałem jako aktywną artystkę i działaczkę regionalną – najpierw w Studenckim Zespole Góralskim „SKALNI” w Krakowie a następnie w naszym góralskim stowarzyszeniu: Związku Podhalan. Była bardzo aktywną działaczką w swoim Oddziale Związku Podhalan w Szaflarach a następnie we władzach głównych Związku, pełniąc wiele funkcji. Wyróżniała się spośród innych tym iż podjęte przez siebie sprawy zawsze doprowadzała do końca. Marta to charakterna, rzetelna czasami bezkompromisowa góralka na którą można liczyć. Dlatego, kiedy w 2017 roku wybieraliśmy władze główne Związku Podhalan, które miały zorganizować nasz wielki jubileusz 100 – lecia istnienia, jej właśnie zaproponowałem aby została jednym z moich zastępców. Swoją działalnością zdobyła zaufanie wielu ludzi, pełniąc różne funkcje w samorządach: m. in. Inspektora Biura Rady Powiatu Nowotarskiego, czy Przewodniczącej Rady Gminy w Szaflarach. Kiedy rozpoczęła własną działalność w niełatwym przecież biznesie nie miałem wątpliwości że Marta sobie poradzi. Nie przewidywałem jednak, że będzie to tak spektakularny sukces i że jej firma RE/MAX Duo tak się rozrośnie.

Szczerze jej gratuluję i życzę wytrwania, satysfakcji oraz dalszych nagród i wyróżnień.

1PIOTRSTESKALfot. Jarosław Haber

Piotr Steskal

Współwłaściciel

Piekarnia Cukiernia Delikatesy

Ryszard Steskal Spółka Jawna

Martę poznałem w liceum. Już wtedy była bardzo ambitna i konsekwentna, w tym co robiła. Takie cechy zostało jej do dziś. Po latach obserwuję jej firmę, rozwój i działalność na rynku pośrednictwa. Jakość, standard i działania marketingowe, które prowadzi, pomogły jej osiągnać sukces. Jest w tym świetna! W swej działalności szczególnie dba o standardy i jakość obsługi. Ja osobiście bardzo sobie cenię wysoki poziom obsługi klienta i myślę, że to nasza wspólna cecha.

Gratuluję koleżance sukcesów jakie osiąga. Warto współpracować z Martą, ponieważ jest osobą, na której można polegać.

1Ewa Dziedzic autor Natalia Świtoń fot. Natalia Świtoń

Ewa Dziedzic

Dyrektor Regionu RE/MAX Polska

Z Martą mam przyjemność współpracować prawie 13 lat. Jest osobą pracującą na najwyższych biznesowych i etycznych standardach. Cechuje ją uczciwość, ambicja oraz dążenie do wyznaczonych celów. Skutecznie zarządza trzema biurami w sieci RE/MAX. Prywatnie to bardzo ciepła osoba, ale też dusza towarzyska.